I – NASTAVA

Na ovoj poveznici možete pronaći videolekcije iz predmeta Matematika od 5. – 8. razreda.

 

Slavni matematičari

1. Albert Einstein (1879.-1955.)

2. Isaac Newton (1642.-1727.)

3. Leonardo Pisano Bigollo (1170.-1250.)

4. Pitagora (570 a.C – 495 a.C)

6. René Descartes (1596.-1650.)

7. Arhimed (287 a.C -212 a)

8. John Forbes Nash, Jr.

9. Srinivasa Ramanujan (1887-1920)

10. Carl Friedrich Gauss (1777.-1855.)

Izvanastavne aktivnosti

Elementi i kriteriji vrednovanja

Matematika

Matematika su oblici. Matematika je aritmetika. No, ona je i puno više od toga. Matematika je u svakom dijelu našega života, od naših gradova do naših vrtova, od prometa do vremenskih uvjeta. Uz to, matematika je puna čudesnih i čarobnih stvari. Od oblika koji se kotrljaju, a nisu okrugli, do brojeva većih od samog svemira. Matematika je neiscrpno vrelo fascinacije.

Matematika je čarobna i svuda je oko nas. Što možeš vidjeti, dodirnuti ili zamisliti u tome vjerojatno ima matematike!

Gdje ćeš danas pronaći matematiku?
A. Weltman: Knjiga o matematici

MATEMATIČKI KUTAK

Izvannastavne aktivnosti

Kao INA u školi se provodi program za grupu učenika nižih i viših razreda s ciljem razvijanja matematičke pismenosti, primjene matematičkih strategija, uporabe novih
tehnologija te poticanje kreativnosti, razvijanje apstraktnog i kritičkog mišljenja u rješavanju problema iz svakodnevnog života.

Program se odvija 1 sat tjedno. 

  1. Mali Matematičari
  2. Veliki Matematičari

Kurkulum / Program rada 2024. – 2025.

Zanimljive matičarije

Svijet matematike pun je matematičkih čarolija – matičarija.
Istraživati i otkrivati ih zajedno uvijek stvara još veću matematički čaroliju. Od otkrivanja matematike u svakodnevnom životu, do putovanja u matematičku povijest i u domove slavnih matematičara, otkrivanja tajnih poruka, do matematike u arhitekturi, glazbi, prirodi i igranju raznih igara putovati ćemo zajedno kroz zanimljive matičarije.

AI u Matematici

Suvremena nastava zahtijeva praćenje suvremenih metoda i suvremene tehnologije koje olakšavaju i obogaćuju ostvarivanje ishoda, pa tako i ostvarivanje ishoda u nastavi
matematike.
Upoznavanjem učenika s AI alatima u nastavi matematike povećava se interes učenika za
učenjem matematike te korištenjem tih alata osigurava veća aktivnost učenika u učenju
matematičkih pravila i zakonitosti.
Cilj je učenike upoznati s AI alatima za učenje matematike, kreiranje virtualnog razreda,
upoznavanje roditelja s mogućnostima AI alata za lakše učenje matematike kod kuće.
AI alat Mathigon
AI alat Polypad

Skip to content